Ik wil mijn e-mailadres aanpassen
Je kunt op de volgende manier jouw e-mailadres aanpassen:
1) Log in op de website
2) Ga naar "Mijn gegevens"
3) Je komt nu op de pagina waar je jouw e-mailadres kunt aanpassen
4) Vul twee keer jouw nieuwe e-mailadres in en klik op "wijzig e-mailadres"
5) Er wordt nu een e-mail verstuurd naar jouw nieuwe e-mailadres. Klik op de link in deze e-mail om je nieuwe e-mailadres te bevestigen.
Let op: Bevestig jouw nieuwe e-mailadres binnen 24 uur, anders verloopt de bevestigingslink.
Ik wil mijn profiel verwijderen
Je kunt op de volgende manier jouw profiel verwijderen:
1) Log in op de website
2) Ga naar "Mijn gegevens"
3) Klik onderaan deze pagina op de button "definitief opheffen van mijn account"
4) Klik op "OK" om jouw profiel definitief te verwijderen
Ik wil geen e-mailnotificaties meer ontvangen
Je kunt op de volgende manier jouw e-mailnotificaties uitzetten:
1) Log in op de website
2) Ga naar ‘Mijn gegevens’
3) Klik op deze pagina op het tandwiel-icoon
4) Geef aan welke e-mailnotificaties je wel/niet wenst te ontvangen
5) Klik op "OK" om jouw keuze te bevestigen
Let op: Deze functie is niet beschikbaar op mobiele telefoons.
Ik wil mijn geslacht wijzigen
Je kunt op de volgende manier jouw geslacht wijzigen:
1) Log in op de website
2) Ga naar "Mijn gegevens"
3) Je komt nu op de pagina waar je jouw geslacht kunt aanpassen
4) Voer jouw nieuwe gegevens in en klik op "opslaan"
Let op: Je kunt slechts één keer jouw geslacht wijzigen.
Ik wil mijn geboortedatum wijzigen
Je kunt op de volgende manier jouw geboortedatum wijzigen:
1) Log in op de website
2) Ga naar "’Mijn gegevens"
3) Je komt nu op de pagina waar je jouw geboortedatum kunt aanpassen
4) Voer jouw nieuwe geboortedatum in en klik op "opslaan"
Let op: Je kunt slechts één keer jouw geboortedatum wijzigen.
Ik wil mijn foto’s uploaden, aanpassen en/of verwijderen
Je kunt op de volgende manier jouw foto’s uploaden, aanpassen en/of verwijderen:
1) Log in op de website
2) Ga naar "Mijn gegevens"
3) Klik op de button "foto's beheren"
4) Je komt nu op de pagina waar je jouw foto’s kunt uploaden, aanpassen en/of verwijderen
Aan welke eisen moet een foto voldoen?
Als je een foto wilt uploaden dient deze van een minimale kwaliteit te zijn. De foto moet een minimale afmeting hebben van 500 pixels (hoogte/breedte) en de foto mag niet groter zijn dan 2MB. De bestandsformaten die geaccepteerd worden zijn JPG, JPEG en PNG.
Hoe lang duurt het voordat mijn foto getoond wordt?
Alle foto's worden binnen 24 uur beoordeeld en na goedkeuring op de website getoond.
Betalen, hoe werkt dat?
Om berichten te kunnen versturen op Stoutechats.nl heb je credits nodig. Deze credits kun je op verschillende manieren aanschaffen.
Methode A:
Telefonisch aankopen van credits á € 1,40. Met deze betaalmethode schaf je 1 credit tegelijk aan.
Methode B:
Je kunt er ook voor kiezen om een creditbundel aan te schaffen. Er zijn verschillende bundels beschikbaar. Betalen werkt snel en eenvoudig. Bovendien ben je met een bundel altijd voordeliger uit dan bij een telefonische betaling. Je kunt bij het aanschaffen van een creditbundel kiezen uit de volgende veilige betaalmethodes:
- iDEAL
- Creditcard
Indien je nog niet in het bezit bent van credits maar toch graag een bericht wilt versturen naar een van de profielen op Stoutechats.nl, doe dan het volgende: log in op de website, typ een bericht naar het profiel van je keuze en voeg eventueel een fotobijlage toe. Klik daarna op 'Verstuur je bericht'. Je komt nu automatisch in het betaalgedeelte terecht, waar je met enkele drukken op de knop eenvoudig de door jou gewenste keuze kunt maken. Als je betaling succesvol is afgerond kun je je bericht versturen.
Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om je creditsaldo op een eerder moment op te waarderen, zodat je nog sneller in contact kunt komen met de profielen op Stoutechats.nl. Nadat je bent ingelogd op de website zie je aan de rechterkant jouw creditsaldo staan. Onder je saldo staan de betaalmogelijkheden. Volg de eenvoudige stappen en maak de door jouw gewenste keuze. Gebruik je de site op een mobiele telefoon, klik dan na het inloggen op het stapeltje muntjes in de rechter bovenhoek. In enkele simpele stappen kun je de door jouw gewenste creditbundel aanschaffen.
Wat komt er op mijn bankafschrift te staan na het aanschaffen van credits?
De vermelding op jouw bankafschrift is neutraal en discreet. De omschrijving van de betaling is ""Pay.nl * HiveWeb +31851303287 NLD"".
Mijn telefonisch ontvangen code wordt niet geaccepteerd
De code die je ontvangt na een telefonische betaling dient direct te worden gebruikt en is op een later tijdstip niet meer geldig. Indien je van mening bent dat jouw code toch geaccepteerd had moeten worden, adviseren we je om contact met ons op te nemen middels het
contact.
Ik heb betaald maar mijn credits worden niet bijgeschreven
Indien je na een voltooide betaling geen credits hebt ontvangen, adviseren we je om contact met ons op te nemen.
Bevat de website fictieve profielen?
De Website biedt een chatdienst aan met als doel het flirten met Fictieve Profielen, waarbij onder flirten wordt verstaan het uitwisselen van erotische chatberichten tegen vergoeding van een bepaald bedrag per Chatbericht. De Website werkt met louter Fictieve Profielen kenbaar door middel van de volgende markering: en is niet bedoeld voor het tot stand laten komen van fysieke afspraken.
Hoe kan ik mijn persoonlijke informatie opvragen?
Het e-mail adres waar je je verzoek heen kunt sturen kun je vinden op onze
Privacybeleid pagina.